Se mitt stora problem är att mina problem är så pass små att dom knappt räknas som problem. Men dom gör lika ont för det.

Jag tror inte mänskor är något man samlar som tuggummikort, du vet, ett liv utan beröring kan vissna väldigt fort.
Men dansa du, om du tror det hjälper, dansa tills dom döda står upp. Som en hare i ett hårkors, som en flyende hund i galopp jag vill inte falla för cynismer och ta ord som hata i min mun. Men jag kan ärligt säga att jag hatar dej det du gjort och sagt, varenda stund. Så glöm bort mitt namn, ring aldrig mer och ha det så bra jag har några gamla drömmar kvar och jag skriver nya nästan varenda dag...

Hej alla godbitar där ute. Hur har ni det idag. Jag har själv vaknat på strålande humör, nu laddar jag upp inför jobb.
Idag ska det jobbas 15.00-01.00 Är väldigt skönt att jobba och känna att man börjar komma igång och få ordning  på sitt liv. Naglarna är målade och klara, sminket sitter på plats, nu är det bara att rulla av de svarta byxorna som är fulla med katthår.
Gud vad sugen jag är på att åka iväg och göra något skoj, en semester, någon festival eller vad som helst typ. Men det är svårt när man jobbar, det är väl en nackdel. Får vänta till hösten, då ska jag banne mig åka utomlands. Det känns som om jag brukar göra det när hösten brukar närma sig då man jobbat hela sommaren och har lite pengar över. Tre år irad har jag vart utomlands nu, så varför inte ett fjärde. Men vart ska man åka då? Någon som har något försslag, sen ska jag nog unna mig två veckor denna höst, någon som vill hänga med? Längtar redan till hösten då jag inte har något roligt att se fram emot i sommar. Skulle vilja åka till Putte i parken men har inga festivalsugna kompisar. Sen har vi ju Siesta i slutet av denna månaden, men blir nog svårt. Jag får helt enkelt spendera mina lediga dagar på Liseberg då jag köpt ett Lisebergskort. Kan hända att det blir en del grillkvällar hos mig också, eller sitta på syrrans balkong och dricka rödvin, inget rosé eller vitt för mig, urk!



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0