Party på en måndag.

Måndag idag, men helgen är inte riktgt slut än. Denna helgen har bestått av nykterhet, jobb och vart med Marcus i Bången hos hans familj och hans son. Igår bjöd mamma och pappa på grillat. Idag blir det personalfest och tåget går 14.10 och vart det bär av är jag osäker på. Kungsbacka tror jag att det blir, och sedan vidare mot Göteborg om jag ska tro på ryktet. Morgonen har bestått av klädpanink och jag har stått här och svurit, nu har jag äntligen fått på mig en klänning, smink och smycken nu är det bara skorna som saknas, högklackat, lågklackat eller lagom? Ja alltis ska det vara något problem.

Vi hörs senare eller imorgon. Puss och kram.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0