Jag vill skylla allt på slumpeN, tro att ödet driver mej. Men vi gör våra val i livet vare sig vi vet det eller ej...

"Inatt jag drömde nog som jag aldrig dröm förut." Det var nyår och jag hade gjort mig fin, jävla vad snygg jag var i drömmen, håret var långt och jag hade lockat det, jag hade en vacker klänning och mitt smink var perfekt. Men det var något som inte stämde, jag var själv, fast ändå inte. Ni vet hur drömmar kan vara de hänger inte ihop för fem öre. Först var det så tomt och tyst i min lägenhet, inte ens katten var hemma. Sen kom min syster in i bilden och jag låg där på golvet och bara grät och grät, jag kände mig fortfarande ensam. En nyår själv och jag grät så mycket att när jag vaknade upp var ögonen våta.

Kollade på the Women in black i förrgår, shiit att jag ens utsatte mig för det, jag låg är och skaka och skrek, hoppade upp i taket och höll för öronen och blundade. Jag brukar inte tycka filmer är så läskiga men när man kollar själv, lägenheten är kolsvart och man ligger och skrämmer upp sig själv då kan det bli lite jobbigt.

Nu ska jag snart iväg till jobbet. Mig hittar ni där och hade vart trevligt ifall ni kom och tjata lite med mig... Snart helg woop wooop!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0