Alla mammors dag.

Grattis alla mammor på mors dag. Och ett speciellt ett grattis till den bästa mamman i hela universum MIN MAMMA <3 Jag älskar dig så oerhört mycket, och förlåt för att jag inte kan komma idag, måste ju jobba så du kan få dig en fin present utav mig <3

Då var det söndag och iag har vi faktiskt öppet, ja börjar kl 13.00 så ska snart ner till jobbet. Jag har ju vart så sjukt orolig för att jag skulle stå i baren och jag bad att alla skulle stanna hemma. Men shiit ni behövde ju inte ta mina ord riktigt så allvarligt, vad hände igår? Varför kom ni tjejer inte till Nelly catwalk och fick er en sjysst goodiebag, två drinkar och välja ett plagg från catwalken, för endast 150kr? Jaja det är ju försent nu och istället fick jag ett par goodiebags och ett nytt klädesplagg. Men å andra sidan så var det helt tomt igår och jag stod rakt upp och ner i min röda fluga och mina röda hängslen och kände mig fånig. Dj:n spelade musik för ett par kvinnor i 45års åldern som hoppade runt på dansgolvet, nej det var riktigt tråkigt.  Men annars har det gått bra, i fredags hade jag lite mer att göra och igår hann jag ju faktiskt tänka igenom drinkarna jag gjorde och se till så de smakade bra, råkade dock ha både sprit och malibu i pinacoladan men den smakade bra ändå.

Håller tummarna på en after work idag med mina kollegor, får vid 22.00 ikväll så går jag på helg. Ha det bra mina fina så hörs vi en annan dag!! Puss och kram vi syns på stan.

Undra förresten vart min morsdag present från Walter är? hmm

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0