Candy

Jag lever jag lever! Jag överlevde natten. Började kolla på film men somnade som en stock. Och när jag vaknade var jag kvar i sängen. Filmen som jag började kolla på igår var jag tvungen att kolla klart på idag, är typ tredje gången jag kollar på den men den är ju så bra. Jag satt här i soffan och jag grät ca 4 gånger under filmen, 1a åh dom är så kära, glada och lyckliga ihop. 2a Tråkigt att han tog en överdos jag gillade ändå den lilla peddo bögen. 3e nähe här blev det inget barn. 4e - HELVETE DAN TA HENNE FÖR FAN!!!! Sen grät jag nog egentligen en 5e gång och det var för att allt var så tragiskt.
Tänk vad dum man är egentligen jag har sett filmen för jag vet att den är tung och jag vet att jag kommer att gråta en skvätt i detta fallet grät jag ju ca 5 skvättar men ändå? Kan jag inte välja att kolla på en mer underhållande film istället? Det är ju samma sak med alla dessa kärleks drama skit filmerna, man ska ju må bra inte må dåligt. Men kollar jag på en feelgood film kan jag på riktigt må ännu sämre, kolla på en film som man redan vet hur den sluta, dom får varandra i slutet och de lever lyckliga i alla sina dagar, blää det finns inte. Jag vet jag överdrev, klart det finns äkta kärlek har bara inte funnit den än. Mamma och Pappa är ju fortfarande tillsammans efter 25 år 4 ungar varav en var en riktig jobbig jävel. Jag ser verkligen upp till min mamma och pappa, att man kan ge så mycket kärlek till så många det är helt otroligt, tänk vad mycket man älskar sitt första barn, sen kommer en till och en tredje och sedan ett fjärde, finns det så mycket kärlek att ge bort. Nu älskar ju jag lika många som mamma och pappa gör men ändå kärleken mellan förälder till ett barn ska vara obeskrivlig har jag hört?

Jag bara skriver och skriver och skriver, det finns liksom inget stopp på mig. Det mesta jag skriver om handlar om kärlek och ibland kan jag verka lite bitter. Jag är verkligen inte bitter jag är värdens gladaste, men ibland måste jag bara få skriva ner det jag tänker vilket ofta brukar leda till något annat, var inte alls meningen att jag skulle skriva om min mamma och pappa i detta inlägget men det fick bli så.
Snart kommer Magdalena hit och umgås lite med mig, sedan kanske det blir en sväng till Harrys där Emil och hans vänner är. Vi får se hur kvällen slutar, kanske hittar jag mig min blivande man!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0