Jag vill att någon ringer och säger hej. Jag vill att du springer av längtan till mig.

För snart så går jag fram och tar din hand utan att fråga, Och även om jag skäms så står jag kvar, jag tror jag vågar.

Jag tycker verkligen verkligen om mitt jobb. Men att jobba nästan varje helg är lite segt ibland. Att jobba denna helgen då min kära syssling och vän Felicas pojkvän Benjamin har super tävling hos honom (WCPE). Felicia säger att det är många norskar, danskar och engelkstalande killar, snygga sådana men jävligt snygga kepsar, lite sketna eftersom de flesta tältar och bor man i tält blir man ju lite smutsig. Hon säger det att dom är extra söta när dom sitter i badtunnan lite blöta och deras rumpor ska man inte tala om. Att allt skoj alla snyggingar ska komma när jag jobbar, det är en orättvis värld vi lever i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0