ett brev från dig

Min Dröm
En dröm kan vara hemsk som den jag drömde härom natten, när Walter växte till vuxen första natten.
En Dröm kan vara underbar, Min Dröm är vacker, min Dröm är nära mig hela tiden. Jag bär med mig den hela tiden, jag bär med mig den hela dagen. Det går inte en dag utan att jag tänker på min Dröm. Min Dröm återkommer natt efter natt och första gången jag upplevde den så insåg jag att jag aldrig skulle lämna den.
Den är nära men ändå så långt bort fast att den är precis brevid mig, som nu. Jag har behandlat min dröm illa och det gör ont att erkänna det men jag vet att det bara är sprickor, sånna sprickor man kan laga, laga och putsa till något underbart och vackert. Det kan göra ont men jag vet hur fint det kommer att bli. Och jag kommer att göra allt för att laga de skador jag har åstakommit. För jag vill inte sluta drömma jag kan inte sluta dröma jag önsar att min Dröm alltid finns med min sida.
Tänk vad vacker min Dröm kommer att bli med en ny Dröm inom sig. Våran Gemensamma Dröm.
Amanda du är min Dröm, Jag älskar dig
Varje minut och varje sekund


Kommer verkligen sakna det vi hade...


/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0