Öppna upp ditt fönster slå upp din dörr släpp in ljuset, och min älskling låt alltinf bli som förr..

Hej alla fina människor där ute. Idag ska jag städa bort julen och ropa fram våren. Jag ska även vika all tvätten som tvättades förra veckan. Tänk att det ska vara så jobbigt att städa.. Hur är ni? Städar nu varje dag? Eller är ni som jag städar när det inte längre går att dölja?

Som många kanske känner till så fick jag för mig att göra en stor föränding i höstas och klippte av mig håret. Nu vill jag veta vad ni tycker, långt eller kort? Vilken hårfärg ska jag ha?




Så vad säger ni, vad tycker ni att jag ska
göra med mitt
hår en sidecut kasnke?
                                                                                                                                                      /Amanda


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vet inte vilken färg men tycker du är superfin i din "nya" frisyr:)

2012-01-13 @ 12:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0