Middag och Kapten röd

Hej allihopa hur är det med er?
Igår så var det en himla bra dag, hela familjen plus en del utav min farbrors familj var och åt middag hos Farmor och Farfar det var så himla gott. Efter det så skyndade vi oss hem för att fixa till oss för att sedan dra vidare på Kapten Röd. Han är så himla duktig och vilken energi han har.

Nu sitter jag här och kollar på Ett småkryps liv och Gustav står och lagar mat. Undra vad jag ska göra ikväll, ska jag stanna hemma eller ska jag gå ut med min syster?

Gustav och Jag igår innan Kapten röd.
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Katrin

Kul att ni bloggar ihop! :)

2012-01-07 @ 23:38:47
URL: http://katrindauksz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0