Kom och hämta din kniv det börjar bli sent den sitter fast mellan mina revben..

Livet är inte alltid så enkelt, det går upp och ner mest hela tiden. Ena dagen är man lyckligaste i världen och andra dagen gråter man sig till sömns och inte vill gå upp ur sängen dagen efter. Livet har sina motgångar och vi lever inte i en sagovärld... tyvärr.  Man förälskar sig i en person men gör slut med en annan. Vi förändras ju hela tiden och den man var för två årsedan kasnke inte är samma person som man är idag. Livet kommer att gå vidare det kommer att vara tufft ett tag jag kommer fälla fler tårar men jag kommer också en dag kunna skratta och se tillbaka på det vi hade, det fina vi hade. Jag kommer att sakna dig, jag kommer att hata dig och jag kommer alltid att älska dig. Det är konstigt att det kan ta slut fast att man älska varandra så mycket. Jag vill ha det jag förlorat men dig kommer jag aldrig att få tillbaka.. Just nu känns bara allt mörkt och jävligt orättvist. Varför, varför, varför?

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0