Jag ska måla hela världen lilla mamma

Rastlösheten sprider sig i hela kroppen, jag tror jag är frisk nu. Jag måste vara frisk nu jag måste ut ut ut.. Mamma snälla säg att jag är frisk och förtjänar mig en trevlig utgång med mina vänner? Nej kommer mamma säga - Du förtjänar en lugn helg hemma i soffan, du måste ta hand om dig själv annars kommer förkylningen att komma tillbaka och du kommer aldrig bli frisk.. Jaja hon har väl rätt det är ju mamma vi pratar om kvinnan som alltid har rätt!!!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har fött dig, matat dig, tagit hand om dig när du varit sjuk och luktat illa. Det tycker jag ger mig en viss rätt till att bestämma, och veta vad som är bäst för dig mitt lilla hjärta.

2012-01-14 @ 20:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0