Idag blir det lax...






Ligger i soffan och sappar lite på teven, Väntar på att Matias ska börja med maten, Idag blir det lax, och för er som känner mig vet att jag inte gillar lax, så jag hoppas han gör den bra!

Detta har vart en seg vecka, Inget jobb så är super taggad för helgen då jag jobbar både Lördag och Söndag. Jag hoppas det blir mycket folk och att det kommit in lite nytt i butiken så att man kan få med sig nått fint hem. Vad är era planer för helgen? Nått kul som händer?



Uppdatering: Maten smakade mycket bra! Finns ingen som gör så gott mos som Matias! Mums..




/Elin



Kommentarer
Postat av: Jätte hemligt!

Ja han vet verkligen hur man lagar mat. Ojojoj sicken kar du har Elin! Tror han kan vara världsmästare i pojkvänneri faktiskt. Å snygg är han!

2012-01-16 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0