Heeeeeeej!!!

Hej hej hemskt mycket hej. Idag har jag inte fått mycket gjort, ska jag vara ärlig så har jag inte gjort någonting idag, visst är det deprimerande. Jag var i stan och träffade Elin, Siri och Malte en sväng förut, sedan hade jag tänkt åka ut till torp men det vr jag alldeles för trött för. Jag är ju fortfarande sjuk och nu har febern gått över till hosta. Jag har utnyttjat Gustav hela dagen känns det som, har har fått laga mat till mig och pillat mig i håret. Nu så slocknade stackarn i soffan.


Väldigt suddig bild men bättre än så här blir det inte
                                                                                                                                                     /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0