Äntligen fredag!!

Igår hade jag en super bra dag, min äldre lillebror var här och vi satt och tjata och drack kaffe, sedan gick jag och handla under tiden skulle August och Gustav ta en FIFA match men när jag kom tillbaka satt dom och pillade med telefonerna istället. Hmm det var visst någon som hade spelat i helgen och glömt ladda kontrollerna, opps.. Jag började laga mat samtidigt som jag kopplade in mitt SNES i sovrummet nu hade jag äntligen fått sladden som jag hade saknat. Vi satt och spelade och åt god mat mycket trevligt..

Mina syskon är bäst och jag älskar dom otroligt mycket alla tre. Alla har så olika personligheter, jag satt här i min soffa igår och pratade med August då han berättade vad som hade hänt för några dagar sedan. Det var nämligen en tjej som började skriva taskiga saker till honom på Facebook hon började anklaga honom för att han skrev/stavade så himla dåligt och att han borde sluta blogga. HALLÅ har folk inget bättre för sig än att vara elak mot andra människor, har ni själva så dåligt självförtroende att ni måste klanka ner på andra? Skäms ni inte?
August svarade tillbaka till tjejen och förklarade hur det var och varför han skrev så dåligt var för att han har dyslexi. Jag frågade honom om han inte tig illa upp och då sa han -Amanda jag har dyslexi, va fan kungen har ju till och med det och han ät kung och kan göra precis vad som helst.
Vad har jag att skylla på när jag stavar fel? Absolut ingenting, så klaga på mig när jag stavar fel men ni har då ingen anledning att klanka ner på någon som har skrivsvårigheter!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0