Långa nätter...

Kaffet är slut!! Hatar att gå upp och försöka komma igång utan kaffe det blir liksom en så segstartad morgon. Idag borde jag plugga men jag har så svårt att koncentrera mig, det är ju så tråkigt med historia och det händer att man tänker på annat istället.

I lördags var vi hos Maria, vi började kvällen tidigt för att vi skulle kolla in Harrys Silver vi hade fribiljetter så vi tänkte att det är väl trevligt att gå dit då för en gång skull. Men eftersom jag inte kom in för att jag var antagligen för full (skitsnack) och resten av mina vänner hade blivit dåligt bemötta i dörren så gick vi istället till Mortens, jag kan aldrig minnas att jag vart ute så tidigt som kl 22.00 innan. Men vilken rolig kväll och jag dansade och känne mig både vild och snygg. Jag var en rockstjärna helt enkelt!
Tack Elin, Maria, Peter, Stefan, Gunnar, Ronja och Han den där norska jag inte minns namnet på för en trevlig kväll.


Jag och lördagens middag, två mackor med ost varav en

med marmelad på också

/Amanda


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är både vild och snygg!!!!

2012-02-28 @ 11:50:53
Postat av: Den lilla

Åh tack bästa mamma, jag måste ju ha fått det från dig eller hur.?

2012-03-05 @ 23:32:23
URL: http://amandaelinburstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0