Vill knäppa upp din skjorta, sätta in ett hjärta!!

Då var det måndag igen, jag har ju lov och undrar vad man ska hitta på. Man har ju inte så mycket pengar när man studerar och har egen lägenhet.

Jag hade i alla fall en väldigt bra helg,
i fredags var jag ju och provjobbade och det gick väldigt bra. När jag slutade runt 20.30 stod jag och funderade om jag skulle gå hem och göra mig i ordning eller om jag skulle gå direkt till Elin. Det slutade med att jag gick direkt till Elin, jag fick låna lite smink och så hittade jag en ny snygg blus hon hade köpt som jag slängde på mig. Hemma hos Elin dracks det vin och öl, jag kände att jag bara blev gladare och gladare, jag hoppade upp i soffan och dansa och sjöng. När vi skulle ut kom vi inte in på Mortens, det var någon ny vakt där som trodde sig veta allt, någon var för full (nämner inga namn) fast att det inte var sant, den här någon kanske var lite full men inte så full.  Vi dissade Mortens och drog till Kullgrens istället för där får minsann alla komma in.
Kvällen gick mot sitt slut och jag och brorsan gick till McDonald, där hittar jag min blivande man en 17årig gyllenbrun pojke med afro och ett vackert leende, jag gick även ut som Deathmou5. Jag kom på det att jag är 22år i år och alldeles för gammal för den lilla pojken, så jag kom på en idé om att han skulle ringa mig när han var 27 då skulle jag vara 32 och skulle då vara i stadiet då det inte gör något att jag är 5år äldre än honom.

I lördags vaknade jag upp ensam och sorgsen, jag undrade så vart påskharen gömt mitt påskägg, jag sprang runt och letade i varenda liten vår, jag vända upp och ner på min lägenhet, jag skrek på Walle, -VART ÄR MITT PÅSKÄGG!!!! Jag fann inget, bara en gammal godispåse gömt i ett skafferi. Jag satte mig i soffan igen blev lite ledsen, skrev på fejjan att jag varken skulle få något påskägg eller påskmat, min stora syster även min bästa vän sa det att hon bjuder på påskmat, och skulle ringa mamma och pappa också så dom skulle komma så att jag fick min förbannade SILL!! Mamma, Pappa och Samuel hämtade upp mig, och där i bilen fann jag det, det var lagom stort med en rosett runtom, det var MITT alldeles egna påskägg. Efter påskmiddagen hos Elin åkte jag hem och gjorde mig i ordning, efter en liten stund kom Magdalena och då gick vi hem till Patricia, där förfestades det och vi hade det bra. Denna kväll gick vi till Mortens och den nya vakten var ledig idag som tur var och vi kom in utan problem. Väl inne på Mortens dansades det och dracks en del.

Söndagen sov jag sov och sov, handlade lite och sedan var det film bara.


image description

image description

Fick mig ett snyggt halsband på Mcdonald som lysser i mörkret.

image description
Mitt efterlängtade påskägg <3

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0