Jag skriver om allt för att veta att jag finns, minns mer än vad jag borde hela livet blir en film..

Glad påsk på er alla mina kära där ute! Vilket härligt påskväder? Nä nu spöregnar det usch och fy!!
Idag är det en spännande dag här i Uddevalla, för mig i alla fall. Jag ska nämligen iväg och prov jobba om ett par timmar. Provjobba på självaste långfredagen, lite pirrigt är det. Men det kommer nog gå bra. Eller vad tror ni? Jag ska provjobba som servitris på en restaurang här i Uddevalla. Bara att hålla tummarna!!!

Nu sitter jag här och dricker kaffe och lyssnar på Navid Modiri och Gudarna, Walter springer runt här som vanligt, det gäller att passa sig för snart får man en klo i ryggen. Det lilla monstret..
Pappa var här igår och lämnade min byrå som han har fixat till och en säng som han byggt. Snart ska sängen sättas upp och jag kan flytta ut min soffa. Nu fattas det bara lite taklampor och att min tv-möbel ska målas vit, en spegel och kuddar till soffan, sakta men säkert går det här nu.


Mitt kök.

Tre generationer, Bror, pappa och farfar <3

Och en teckning min yngsta bror har gjort "love kills slowly" passar verkligen bra här.

Byrån som var en ful trä byrå med vita fula träknoppar innan.

Vad tycker ni? börjar det bli fint här? Några idéer på vad jag mer kan göra?

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0