Sommar och sol.

Då var morgonrutinerna avklarade, massor av kaffe, facebookat, katten har fått mat och så har jag ringt hem till familjen. Ringer nästan mamma varje dag och ser så att alla lever. Idag fick jag prata med pappa istället och det funkade minst lika bra. Idag slutar jag klockan 18.00 och det ska bli underbart att få sluta tidigt för en gång skull.
Vad som står på schemt ikväll vet jag inte än, har inte bestämt mig om det blir party eller inte. Men kl är ju bara 10.00 i skrivandes stund och det är ju flera flera timmar kvar tills jag måste bestämt mig.

Hoppas att det är fint väder ikväll också skulle vilja få lite sommar känsla i kroppen, den känslan man fick för några veckor sedan, kommer ni ihåg? Det var en tisdag och vi grillade hoss mig.
Vi satt i shorts och linne, kalla öl och vin. Men mellan det så har det snöat regnat och det har inte vart en kanon dag efter det. Jag vill ha sommar nu har jag ju sagt, varför är det ingen som kan lyssna på mig och försöka ordna det?


Sommar och festival!

Peace & Love 2011

Peace & Love 2011

Peace & Love 2011

Putte i parken 2010

Putte i parken 2010

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0