Jag hade glömt det var söndag och tidig april jag bar en glädje i bröstet som vägra ligga still.

Äntligen helg! Nej nej nej, det blir  absolut ingen helg för mig. Nu ska jag till skolan en sväng och göra nationella prov i engelska, sedan blir det jobb 14.00-23.00, jag hoppas på en lugn dag idag då det vart hetsigt de senaste dagarna jag jobbat. Igår var det full bokat och folk högt och lågt. Hände en ganska intressant sak igår, jag upptäckte en man som var alldeles för berusad och efter som jag nyss har gått på den där utbildningen så visste jag hur han skulle handskas. Fört fick han inte beställa i baren och det tog han ju bra, men efter en stund så hittade jag honom sovande på en stol, jag bestämde mig för att denna mannen skulle gå hem och sova ruset av sig. -Det är dags att gå hem och sova nu va? Sa jag, Han svarade något jag inte förstod, han lät dock väldigt arg. Han reste sig upp och gick mot sin vän. Men denna mannen skulle ut, jag berättade för dom båda att här är de jag som bestämmer och nu går ni hem! Japp mig vill dom inte mucka med fast att jag var en tredje del mindre än dem. Det gick bra efter lite tjafs så gick dom.

Det är verkligen jätte skoj på jobbet, alla är så snälla och jag tycker verkligen om alla. Finns inte en enda jag känner att jag inte klickar med. Jag hoppas att dom är lika nöjda med mig.

Lillebrorsan ska ut och supa idag, eftersom han ska till jobbet kanske jag stannar och tar mig en öl med honom. Om jag får vara med och leka med hans kompisar det vet man ju aldrig.
.

Börjar dagen med en kopp kaffe i min gröna Green Gate mugg och min

min gröna tröja från Vero Moda.


Har gått vidare i en tävling om en omvandling av frisyr.
Nu håller vi bara tummarna på att jag får hänga med hela vägen.
För så här kan man ju inte se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0