Du är ett glashus, och jag är en sten. Men det är du som försöker se igenom mig!!

Igår så ringde jag brorsan och frågade om han kunde hänga med till torp, en av få killar som klarar av att gå på torp utan att sucka gäspa och bli irriterad. Vi gick i ett par timmar och han fick även kolla på lite saker också. Lilla godingen som är typ as lång och fyller 20år i år tar studenten? Hur kommer det sig att alla blir äldre än mig? Jag stannar kvar här och låtsas som om jag fortfarande är 18år, efter torp åkte jag hem och slängde mig i soffan och vilade mina fötter, skulle gå till Elin och Matias och kolla fotboll men kände för att börja städa istället. Men som vanligt när jag ska vara duktig och städa ringer jag och blir störd, Zandra min chef ringde och fråga om jag inte kunde komma och jobba lite det hade antagligen krisat sig lite på jobbet och det var en del som var lite hungriga. Jag drog på mig mina svarta byxor och min svarta skjorta och drog ner och hjälpte tjejerna, oj oj vad hade dom gjort utan mig?! Haha. Vid 23.00 kände jag att dom inte behövde mig längre och då gick jag hem.

Slutet av denna veckan blir inget roligt, Harry (Klinton tror jag att han skulle heta?) och Doris har nu blivit 8 veckor och mamma och pappa har hittat nya familjer till dom. Är det nu så att dom är dumma mot mina små bäbisar ja då kommer jag personligen och tar er i örat och skäller ut er såpass mycket att ni kommer att få sova med lampan tänd resten av era liv.

Här ska ni får se vad jag köpte igår, nu är jag redo för sommaren!! Och kanske lite brunare ben!!


Linne, 79:- HM /Shorts, 249.- Gina Tricot /Ringar, 149:- Gina Tricot



Stickad tröja, 199:- BikBok /Shorts, 199:- BikBok /Mobilväska, 129:- Glitter

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0