Tonight a demon came into my head and tried to choke me in my sleep.

Då var det måndag igen, jag har haft en himla trevlig helg men mina nära och kära. I fredags var jag hos Elin och Matias och åt god mat och bara satt och tjatade. Var en lugn fredag kväll. På lördagen vaknade jag av ett sms från pappa då han frågade om vi skulle tapetsera, min pappa kanske skickar tre sms per år, han är den typen som ringer. Så jag visste inte riktgt om jag drömde eller inte. Men jag ringde upp honom för att försäkra mig om att det stämde.
Jag gick ner till stan och mötte upp Elin och Matias, så gick vi och möte upp pappa på pingstkyrkans second hand. Jag var ute efter en byrå, som är smal men hög. Och jag fann en för endast 180 riksdaler. Jag och pappa åkte till hans jobb och målade den och sedan åkte vi upp och tapetserade mitt lilla kök.
Efter mycket muttrande om mönsterpasning och allt var det nu va så blev köket klart, och jag kunde göa mig iordning för fest. Maria, Peter, Elin, Matias, August, Annelie och Kenny tack för en mycket trevlig lörgas kväll, det måste göras om.


Kenny, Peter, Matias och August

Jag

Lillebror <3

Goa pojkar.

Storasyster <3

Maria.

 

/Amanda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0