You cower in the corner, Confide in your father. Let it out and say Let it pass away!

Hej alla där ute, vilka är ni? Det är ju några som läser det ser jag ju men jag är så sjukt nyfiken på er? Ni är dåliga på att lämna spår efter er, och gör ni det så är ni anonyma.

Idag smäller det, idag blir det prov i engelska b, upptäckte dock att det står jätte mycket fel i facit? Hur tänkte dom där? Efter skolan blir det jobb, jag hoppas på en lugn kväll så att jag kan få komma in i det lite sist gång blev det lite rörigt men va fan jag är ju bäst klart jag klarar det. 18.00 - 02.00 jobbar jag idag. Imorgon är jag ledig och då ska jag passa på att göra något skoj tror jag, för sedan blir det jobb fredag och lördag igen.



en bild som inte har med detta att göra men söt är den ändå.
Jag, Elin och August Julen 1992

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0