Han kallade sig Vito vi for i hans Folkvagnsbuss. Han gömde sitt gräs i en skokartong!

Plugg plugg plugg jag bara älskar mitt liv nu... Eller inte, ja jag har ju insett nu att jag är inte redo att plugga i ytterligare i 3år till nä det får vänta ett tag till känner jag. Nu ska jag jobba tjäna pengar, resa en massor. Hitta min drömprins, föröka mig och sedan får vi väl se om jag vill plugga. Men de närmsta 5åren ska jag tänka på annat. Jobb jobb jobb semester jobb jobb semester. Japp jag ska ut och se värden och ingen kan sätta stopp för mig. När jag kommer hem igen ska jag skaffa mig en kille som kan pyssla om mig, laga mat och tvätta. Jag jobbar gärna så länge han tar hand om hushållet. Det där men hushållssysslor är inte riktigt min grej har jag kommit på.
Ja hur ska jag någonsin kunna ta hand om ett barn så lat som jag är, men man är ju illa tvungen då? Jag är ju rätt så bra på att tänka på andra, jag kan ju iallafall laga mat och diska, är nog inte så jätte dålig på att uppfostra ett barn till vad som är rätt och fel heller, kollar man på Walter till exempel så har han aldrig behövt få gå hungrig, många tycker väl kanske att det är fel att jämföra sin katt med ett barn men då känner ni inte mig och vet inte hur mycket jag älskar min lilla Walle. Jag tror på mig själv och jag tror jag kommer att bli en grym morsa, får bara hitta en lika grym farsa också hmm hur det nu ska gå, finns ju ingen så grym som mig. Eller är du kille och grym som läser detta så lämna gärna en intresseanmälan i kommentarsfältet.


/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha. fan va störd du är :)

2012-04-17 @ 17:20:10
Postat av: Amanda

haha, jag bjuder på det, förresten glöm inte att vi sitter på samma bredband, vi har alltså samma ip-nummer herr anonym.

Haha jag kanske är störd men inte korkad ;)

2012-04-17 @ 17:44:19
URL: http://amandaelinburstedt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ojojoj stopp och belägg! Ingen brådska här nu om jag får be. Som sagt en bra pappa hittar man inte så lätt(kommer kanske inte riktigt från rätt person) men som jag sagt du ska göra som jag säger inte som jag gjort. Nu gick det visserligen bra när jag träffa din pappa men jag rekommenderar nog ändå lite längre umgänge. Den dagen det väl är dax är jag övertygad om att du blir en bra mamma, värderingarna hoppas jag gått in. Det där du vet om alla människors lika värde osv. Vet att jag alltid tjatat om det. Men så blev ni bra också.

2012-04-18 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0