Ut på äventyr...

Jag är inte som min lillasyster som skriver och skriver, Hur kommer hon på allt att skriva?! Jag har ingen fantasi och tycker de är rätt tråkigt att skriva (kanske inte bloggandet är något för mig) Men men här kommer lite uppdatering från igår och om vad som händer idag..

Hade en jätte trevlig kväll med min kära vän Cecilia igår, Som jag inte träffat på jätte länge, Inte okej. Vi var ute och käkade på butlers, snacka massa skit blev lite små lulliga skrattade och hade de trevligt, Hoppas snart vi ses igen..

Idag blir det en liten utflyckt med Matias, Vi ska ta oss till Nordby för lite mat och shopping! Kan de bli bättre?! Ikväll blir det njuta i soffan med lite pussar och kärlek...

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0