Som om det lika gärna va det kommer alltid tyngre dar, men jag är inte säker på att jag kan bära dig.

Måndag igen och jag hoppas att jag får gjort det jag ska innan onsdag, denna veckan ska jag hinna med att plugga, städa jobba och ikväll ska jag på kurs, den heter typ Ansvarsfull alkoholhantering, kommer inte riktigt ihåg men något liknande i alla fall. Jag skulle verkligen behöva klippa mig också men orkar inte lägga 450kr för att gå och klippa mig, det är så sjukt mycket pengar tycker jag. Apropå pengar så tänkte jag tjäna en slant och göra mig av med lite skor, både gamla som nya, jag har ett problem och det är att jag beställer skor som är förstora och inte orkar skicka tillbaka dom, är det någon som är intresserad så hör gärna av er, jag har de flesta modeller ;)
Helgen har vart grym som vanligt, träffat underbara människor och haft det himla roligt. Som det ser ut nästa helg kommer jag faktiskt inte kunna gå ut, det blir jobb för min del och det är väl bra det. Onsdag, Fredag och Lördag ska jag jobba, känns konstigt att man har fått jobb men det är ändå väldigt skoj. Har bara jobbat en gång innan men jag trivdes väldigt bra och mina arbetskamrater verkar vara ett himla gott gäng.

Nu ska jag träffa Magdalena vi ska gå och ta en kopp kaffe och en glass.
Förresten någon som läser detta som har lust att klippa mig och som kanske inte riktigt tar 450 spänn?


http://www.youtube.com/watch?v=gpFG7DdjTbo
Delar med mig av en fantastiskt bra låt, höj, lyssna och njut. 

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Tipsaren

Det går väl att klippa sig på frisörlinjen. Dom har humanare priser!

2012-04-16 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0