Jag vet inte vem han är, men det måste finnas nån där ute som du kan vara med!

Oj oj oj oj, nu har jag gått vidare ytterligare ett steg, hoppas hoppas hoppas. Nu ska jag bara skicka iväg ytterliggare några svar på ett par frågor och sedan får vi väll se hur det går.

Har förövrigt haft en kanon helg, jobbade i Lördags och det gick lika bra som vanligt, efter jobbet gick jag hem hällde upp ett glas vin och tog en dusch. Gjorde mig i ordning i lugn och ro och sedan drog jag till Josef på lite party. Efter en stund gick jag vidare på en annan fest och till slut så gick jag ut med Marcus och Robin, vi var först på Kullgrens och sedan gick vi till Harrys och dansade och har det riktigt skoj. Efter krogen gick vi och köpte mat och sedan blev det lite efterfest hos mig. Det dracks vin, tjatades och spelades musik nästan hela natten.
På söndag morgon när jag vaknade så vaknade jag upp av ett stort behov av att städa, så jag började städa som bara den. Vid 18 tiden gick jag ner på jobbet och skulle ha personal möte, tjejerna skrattade åt mig när jag kom och frågade om jag hade haft skoj igår. De undrade även hur jag kunde vara så pigg idag.  Haha.


Idag är det jag som är sprit/VIP-bordsansvarig, vilket innebär att jag ska vara uppe och förse dom som bokat VIP med alkohol och vara trevlig. Det ska bli intressant då en viss person som varken pratar med mig eller kollar på mig har bokar bord. Hur ska det gå? Spännande spännande tycker jag, eftersom jag inte har några problem att vara trevlig och göra det jag ska göra.



Så här går jag runt hemma, älskar verkligen denna tröjan och
det känns som om jag har på mig den dygnet runt.
Stor tröja och torfflor på det, mysigare
kan det inte bli!!
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0