Jag föddes för att lyckas...

En öl blir oftast mer än vad man tror.
Hej Alla, idag har jag jobbat, gick av 23.20, och då kände jag ett stort behov av en öl. Jag mötte upp Josef, Leandro, Piere och Robin på Kullgrens, dom skulle bara ta EN öl och det hade jag också tänkt, en öl blev två och två blev tre. På tom mage så blev det kanske lite för mycket för mig. Här ligger jag nu och huvudet snurrar och ska upp snart, jag börjar kl 11.00 och jobbar till 18.00, och då mina vänner då blir det fest?! Elllllllllller!!!! Jo då, Josef har fest imorgon och alla brudar som är en 7a och över är välkomna. Undra då varför jag är välkommen, men men...

Dj:n var förövrigt usel på Kullgrens, han spelade bara jätte gamla låtar. Och när jag gick och frågade honom men väldigt mild och schysst ton om han kunde spela något som var lite nyare så kollade han frågande på mig och sa - Jag har inte ens märkt att jag spelar gammal musik. - Nähe, sa jag, Vem är det som spelar egentligen är det du?
Han försökte bättra sig utan framsteg.

Har så mycket att skriva egentligen men jag orkar faktiskt inte det och et är väl bra, för jag bara skriver och skriver, så som jag kan prata och prata ibland och ut kommer ingenting vettigt. Så jag säger God natt med er, så hörs vi säkert imorgon..


/Amanda och Walter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0