Du sa du behövde tid, du hade tid.

Hej alla fina där ute.
Min lediga dag ska jag spendera med min underbara mamma, vi ska ta en sväng på torp. Jag tänkte kolla på en spegel orkar inte längre hoppa upp på toalettstolen för att spegla mig längre. Sedan ska jag hänga men henne hem och gosa med valparna för snart försvinner dom och får ett annat hem, jag hoppas att mamma och pappa har valt ett bra hem till dom.


Kör en liten poppig stil idag. Såg en så underbar jacka på HM och när jag såg den tänkte, hmm jag har ju en liknande modell 1år gammal med prislappen kvar liggandes i min garderob, jag ryckte av prislappen och kände för att vara lite modig och ta på mig denna idag, matchar den med rosa jeans och ett svart transparent linne.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

2012-04-24 @ 16:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0