Don´t stop believin...

Häromdagen satt jag på instagram och kollade runt lite, bland de populäraste bilderna fann jag honom. En sliten liten pryl som var tatuerad på armarna och hade en percing i näsan. Ingen svärmorsdröm direkt men en kille helt i min smak. Jag vill inte ha en välkammad kille i kostym jag vill ha en kille med attityd, tatueringar är ett måste. Jag började följa honom och jag bara smällte mer och mer. Jag var redo att fråga om han ville lämna sitt liv i USA och flytta hit till lilla Uddevalla. Efter att jag följt honom ett tag insåg jag att han var någon slags artist, kollade upp honom på spotify och nu youtube, ja jag vet inte han är ju snygg på ett sätt jag inte kan förstå.


Jag och min chef pratade i onsdags om att hitta "drömprinsen", när jag berättade för henne att jag inte vill flytta ifrån Uddevalla så höjde hon på ögonbrynen och sa -tror du verkligen du hittar din blivande kille här? jag tänkte efter lite och svarade - nä det tror jag är ganska kört, men jag får hitta honom någon annanstans och få honom att flytta hit.. Hur det nu ska gå. Vem vill flytta till lilla Uddevalla? Hit kommer det ju aldrig nya invånare utan de bara försvinner härifrån.


Nu får jag allt se till att lägga in lite kläder i min garderob, att man aldrig lär sig att lägga in kläderna efter sig, sedan blir det jobb kl 18-03 sedan hem och försöka få lite sömn och jobb 11-23 igen på lördag, så vill ni mig något för ni höra av er innan kl 18 idag eller efter 23.00 imorogon.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0