Alla tusentals dar passerar på ett litet kick, så mens ditt hjärta slår an passa på om du kan fånga varje ögonblick.

Jag har ångrat mg, jag orkar inte mer nu. Jag fattade ett väldigt hastigt och dumt beslut för en stund sedan. Jag besluta mig för att städa mina garderob och slänga allt som är smutsigt i smutstvätten och inte in i garderoben igen för att jag är för lat för att tvätta. Nu sitter jag här i min lägenhet i mitt kök på mitt golv och har kläder på spisen på bordet och hela jävla golvet. och nu känner jag inte för att fortsätta mer, jag orkar inte städa klart. Men jag måste nog fortsätta lite till. Men smutsklädeshögen bara växer och växer, jag orkar verkligen inte tvätta. Jag har bättre saker för mig än att tvätta hela dagarna. Som till exempel plugga till Engelska provet som jag ska ha på Onsdag, fast jag har bättre saker för mig än att plugga också som till exempel gå till min syster och svåger och dricka vin och bli lite salongsberusad.

Ibland måste jag dock leka att min mamma står bakom mig pekar med hela handen och låter strängt "du går inte utanför dörren fören du har städat ditt rum/lägenhet" eller "du går inte utanför dörren idag fören du minst har pluggat i tre timmar." Jag försöker men det går inte, för jag vet att min mamma kunde säga så men hon var ändå för snäll, jag fick gå ut och leka med mina kompisar utan att ha städat eller pluggat. Så Det tänker jag göra nu, jag tänker slänga av mig mina tofflor och jeansskjorta och ta på mig något hett och dra till Elin och Matias.


Jag bland alla dessa kläder.

Ajabaja.

Ha en fortsatt trevlig lördag, väl mött!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: patrick

Du äla för go;))

2012-04-14 @ 18:07:51
Postat av: Mamma

Så här dagen efter hoppas jag att alla kläder är där de borde vara. Klockan är visserligen ganska mycket men du går inte och lägger dig fören det är gjort!!!

2012-04-15 @ 22:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0