15 cm kortare

Igår, vad det plugg och god mat som gällde. Jag älskar verkligen att ha folk hos mig och jag älskar att skämma bort dem med hemlagad mat. Annelie och Josef var här och pluggade, Annelie höll sig ute i köket i tron på att hon skulle koncentrera sig bättre på sin religion pluggning medan jag och Josef satt i soffan och plugga Historia.
Man för tvungen att säga till henne ett antal gånger att hon skulle koncentrera sig på sitt. Vi gav upp vid 22.00 och kände oss nöjda, jag och Josef kollade film medan Annelie fortsatte att plugga. kl 02.00 förhörde jag henne och sedan spelade vi tv spel till 03.30 haha vi är riktiga nördar, - Bara en bana till. Säger vi till varandra.

Nu gick Annelie till skolan och jag hoppas verkligen det går bra för henne idag, det såg inte så lovande ut inatt. Och jag sitter här och snart ska möta mamma och syster i stan. Har inte haft min mobil sen typ tolv igår då Josef tog fel när han skulle gå hem. Eller rättare sagt han tog med sig två..

För ett par veckor sedan köpte jag ett nytta linne och råkade glömma det hos Elin och Matias, min kära svåger får tag på det och gör om det till en magtröja. En tvättning senare och 15cm kortare.


Är det någon som är nyfiken på hur det blev i köket? Hojta till i så fall.
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Matias

Ser mycket bättre ut nu! skitbra ju!

2012-04-03 @ 12:32:14
Postat av: Amanda

Haha jasså det säger du, ja det får gå helt enkelt..

2012-04-03 @ 13:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0