De kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete. Men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen.

Igår var det dags för en syster dag. Vi satte oss på ett tåg som förde oss vidare till Göteborg. Vi gick oxh kollade i affärer shoppade lite, åt god mat och gick på liseberg.
Vi båda var glada och mådde bra av att få göra något tillsammans, vi skrattade tog en massa kort och njöt av livet. Vi spenderade pengar och sedan tröstade oss med att säga - Man lever bara en gång!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan ta på mig en vacker klänning, om jag hittar någon. För att sedan åka till Farmor och Farfar för att fira farmor som fyller 75år idag. Kommer vara där för att äta lite mat för att sedan dra till jobbet igen kl 18.00 - 03.00.
Denna helgen är det en vit helg och jag ska inte ta en droppe alkohol. Någon måtta får de vara.

Jag undrar så vad det är med min tjocka lilla bebis, har han ont i magen? Behöver han en vän? Han verkar lite olycklig, bara äter och äter. Men två katter i min lägenhet funkar ju inte? Och dom äter ju mer än vad jag gör hemma också.
Snart så ska Walter få komma ut. När jag flyttar till ett bättre ställe.
Hur har ni det? Har ni en eller två katter? Vad funkar bäst?

Såg förövrigt min blivande man igår, han skuttade runt och gav reklamblad, han var solbränd, lockigt hår smal, en ring i näsan och ett fantastiskt leeende. Tror dock att han var lite homosexuell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0