Nu vet vi sommaren är här vi glömmer alla besvär.

Vilken vecka, förlåt mig så mycket för att jag inte skrivit något jag vet ibland är jag kass. Skäms på mig... Hela veckan har bestått av sol och mys och självklart har jag umgåtts en hel del med mina vänner. Nu är sommaren här. (peppar peppar ta i trä).
Jag har vart ledig sedan i söndags och det har vart as gott, som en liten mini semester skulle man kunna säga. Trist bara att man vart pank i ett par veckor nu. Men imorgon kommer det in nya fräscha pengar, men det är ju inte så mycket så dem lär väl ta slut snart igen. Denna månaden ska jag försöka ha lite köp stopp, måste dock ha en ny klänning ett par nya skor och kanske en väska, brorsan tar ju studenten så då måste jag ju ha något nytt att ha på mig. Och så måste jag ju köpa en studentpresent till honom, men vad? Någon som har ett eller flera förslag?

Idag så började jag jobba kl 17.00, det har vart väldigt härligt, lagom att göra och nu när det är så varmt är man tacksam när det inte är för mycket att göra, man blir ju helt genomsvett av att jobba en kvart. Vid 23.00 tiden drog jag, Zandra och Kristina upp och hade en liten bartender utbildning, så nu vet jag hur man bygger drinkar, muddlar drinkar, mixar och massor mer, MEN jag har så mycket kvar att lära, vad ska vara i drinken? Esh lika bra ni säger att ni vill ha en byggd drink, eller en muddlad drink så får jag hitta på något. Imorgon smäller det, då kommer den grymmaste snyggaste trevligaste bartendern göra sitt första pass. Önska mig lycka till...

Lite bilder från veckan.

Jag solar på Marias gräsmatta.

Min vackra syster på Harrys

Jag i väntan på mat.

Elin <3 Matias.

Min underbart goda mat som jag åt när jag var med
Elin och Matias på Harrys.



Vi träffade lilla Doris på stan.


Jag kände mig as cool i Matias hatt när vi satt på deras balkong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0