Är det för tidigt att gå i shorts nu?

Underbart väder är det idag, ska snart gå ner och sätta mig i hamocken och läsa en bok. Er ledig idag och man får njuta så länge det varar. Jobbade ju som sagt i Måndags och jösses vad folk det var, det var skoj att jobba men endå lite jobbigt.
Igår var jag Elin, Matias, Pappa och Samuel i ljungskile och köpte glass. Efter det så träffade jag Emil en sväng och vi var ute och åkte runt runt och runt... Nu sitter jag och försöker planera fredagen, blir det fint väder hoppas jag på en sväng till Gbg, där ska vi kika lite, äta mat och kolla på Maskinen. Men jag har ett litet litet problem, vi är tre st som ska dit, jag elin och Matias, och det är väl inte så jätte skoj att gå runt där med dom när dom ska kalla varandra för älskling och gullet och massa sånnt trams, därför har jag bett Matias skaffa en dejt till mig, men det verkar gå så där. Så jag får väl nöja mig med en tjej kompis kasnke, eller en kontaktanons kanske hade funkat?

Nu blev jag glad, Magdalena föreslog en picknick med öl och jordgubbar, det får det blir.! Någon som vill hänga med?



/Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0