Det måste vara på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt...

Nyss vart Med min lillebror vi har suttit i solen och druckit kaffe och ätit glass.
Nu sitter jag på McDonalds och äter pommes ush vad dålig jag känner mig, känner mig verkligen illa mående och vill bara hem och lägga mig. Men ska ju faktiskt jobba vi får hoppas att det går bra ändå, ska köpa mig en cola zero det brukar hjälpa rätt så bra mot illamående.
Måste ju vara frisk imorgon då jag och syster ska lämna Uddevalla och dra och kolla på godingarna Herbert och Frej alltså Maskinen!!!

Jag och August kom på det att vi ser likadana ut på våra leg haha nästan så man inte kan se skillnaden haha.


Kommentarer
Postat av: maria

han skulle jag kunna tänka mig att hänga i granen

2012-05-07 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0