Det kommer aldrig bli du och jag, om man ska tro på vad din mamma sa.

Äntligen måndag, ny vecka nya möjligheter. Helgen har vart kanon, inte en droppe på hela helgen känner mig rätt så stolt.. Här ska det tjänas pengar istället. Denne veckan jobbar jag heltid så det är gott det. Så snart ska jag ut och njuta av solen medan jag kan. Kanske bli lite solbränd och snygg så jag får mycket dricks.

Jag är så sugen på att göra en till tatuering, denna gången slå på stort och färgglatt. Vet att mamma och pappa inte kommer att gilla det jag skriver men om jag nu vill tatuera mig så gör jag det. Jag är inte som min syster som är 24år och fortfarande väntar på mammas och pappas godkännande men det är väl bra det egentligen. Vet att mamma och pappa kommer älska mig lika mycket fast jag har en stor kladd på armen. Frågan är vad farmor kommer att säga?


/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0