Jag kan inte prata med dig när du tittar bort, snälla ge mig två sekunder innan du ger upp...

Igår var jag med min underbart fina vän Annelie, hon kom hem till mig efter att hon vart i skolan och vi drack kaffe och tjata, jag kom på den utmärkta idén att dra utomlands i Maj. Vi kollade lite på resor sedan kom grannen Kenny upp och störde oss.. Efter att suttit hos mig lite blev vi rastlösa och gick ner till Kenny och spela Wii istället.. Sedan gick jag och Annelie och åt på McDonalds riktigt gott var det, ibland får man unna sig. Efter att vi hade fetat oss lite tog vi en promenad till Rimmershallen för att kolla på min brors innebandy match, självklart så vann hans lag!!

Börjar dagen med att försova mig, ska egentligen ha Historia lektion nu men det gör nog inte så mycket då vi ändå håller på att arbeta på egen hand. Men ska gå en sväng i alla fall. Sedan blir det Engelska och sist Etik och Livsfrågor, hatar denna dagen på veckan då jag måste gå ända till kl 19.00.
Jag försover mig aldrig, men då min lilla Katt Walter har börjat vara uppe om nätterna och stör mina skönhetssömn så kan jag inte sova riktigt. Förbannade katt som ska hålla på hela tiden. Känner mig som en utsliten småbarns mamma som har en liten son som inte kan sova om nätterna, jaja då vet jag vad som komma skall..

Här ska ni få några bilder på de söta valparna min familj blev med förra veckan.. Fyra små söta fast det var tyvärr bara tre som klarade sig, mamma och pappa kämpade verkligen på med den ena valpen och matade den varannan timma men det hjälpte inte, så sjukt tråkigt när sådant händer.. :/


Någon som har bra namn tema? Pappa var inne på Astrid Lindgren tema?


Här sitter pappa och matar lilla Skalle Pär, han ville inte

äta själv och efter ett par dagar visade det sig att han

hade gomspalt och det fanns tyvärr inget att göra åt saken.

 

/Amanda

 



Kommentarer
Postat av: jessie

Den vita ser ut som en frank tycker jag :) och den svarta ser ut som en novalie :)

2012-03-07 @ 12:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0