Det är ett timglas som bara rinner det finns inget att förstå. När himlen är blodröd och brinner är det natten som tränger sig på.

Har inte kunnat sova riktigt på två nätter nu, det tar tid för mig att somna och när jag väl somnar så drömmer jag konstiga drömmar. Drömde att min pappa och mina bröder var tvungna att delta i något krig och jag ja jag bara var. Jag visste inte om dom levde eller var döda, men jag antog att dom var döda. Jag kollade på en film i går kväll, inte något vidare hemsk men jag tog med mig den filmen in i min dröm och bytte ut personerna i filmen till min familj. Jag kommer inte riktigt ihåg vad det var jag drömde men jag vet att det mesta jag drömde var läskigt och jag har vaknat upp ett flertal gånger de två senaste nätterna.

Kanske är jag bara stressad, stressad över att inte veta vad jag vill göra. Stressad över att inte ha något att göra, stressad över skolan stressad över det mesta. Stressad över att tänka, - tänk om det inte inte finns någon där för mig? tänk om det bara kommer bli jag och Walter för all framtid.


/Amanda

Kommentarer
Postat av: L

Satan, du är så jäkla vacker!

2012-03-27 @ 20:02:48
Postat av: Amanda

Haha tack så mycket..

2012-03-28 @ 01:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0