Du vet vart jag bor, du får gärna komma hit och skrämma mörkret...

Ett litet smakprov på mitt hem, lovar er att ni kommer att få se mer när jag fått lite bättre ordning. Har lite kvar som ska göra, det ska målas och tapetseras, hyllor och foton ska upp.

 

Jag, Samuel, pappa och en nalle jag fick utav Gustav.

 

I fönstret sitter en gammal bild på min snygga pappa

 

På min köksbänk har jag självklart framme favorit muggarna, en skål med

Marianne och köksradion.

 

Snygg klocka står på en bunt med heminredningstidningar.

 

Mitt köksfönster!

 

Så vad tycker ni än så länge?


/Amanda

Kommentarer
Postat av: pappa

Ser jätte mysigt ut;))

2012-03-06 @ 09:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0