Baseball tröjan.

Är det inte tråkigt att köpa bas tröjor? Men vad är inte snyggare än ett par jeans och en vanlig tråkig tröja? När jag köper kläder så köper jag snygga kläder ibland lite för snygga för att ha dem till vardags eller så köper jag för fula kläder? Det är väl konstigt att alla passar i vardagskläder förutom jag?
Igår så tog jag steget, jag bestämde mig för att köpa en tröja jag kan ha på vardagarna, det fick bli en baseball tröja, alltså en vit tröja med röda trekvartsärmar. Idag känner jag mig vardagligt snygg när jag tar på mig mina vita, röda eller amerikanska converse, ett par baggy jeans och min baseball tröja och går till skolan.


 

/Amanda


Kommentarer
Postat av: Light

Assnygg! :P

2012-03-21 @ 12:01:54
Postat av: Amanda

Tackar så mycket :D

2012-03-21 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0