03.09

Livet är inte alltid en dans på röda rosor. Det har jag lärt mig nu. Klockan är 03.09 och jag kan inte sova, jag ligger här och håller om Walter så hårt jag bara kan.. Om man bara hade kunnat spola tillbaka tiden lite och gjort saker och ting annorlunda, men vad hade jag gjort vad skulle jag ändra på? Vad ska jag göra nu för att bli lyckligare. Jag har värdens bästa vänner och värdens finaste familj men det är något som fattas, vart är min dröm prins? Finns du där någonstans eller!!!!?
Mamma säger att man måste kyssa många grodor innan man träffar den rätta, jag vill inte kyssa fler äckliga grodor nu...

Nog om allt detta nu, i helgen blir det nog inflyttningsfest men får se hur många som kommer. Verkar som de flesta jobbar tyvärr :/ men jag får nog skoj ändå!!!

Pappa kommer du och tapetserar på lördag!! Du får du ett par bärs och pizza :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0