Vi ska bada i det ljus som bara vi kan se, två lyckliga dårar som tror sig veta hur allt är. Vi ska bada i det ljus som lyser för oss två. Vi ska skratta åt små ting ingen annan skrattar åt <3

Hoppade precis upp i min nya säng, eller jag hoppade väl inte riktigt utan mer kravlade mig upp, graciös som ett kylskåp, nu ligger jag här, uppe i min nya säng som min pappa har byggt alldeles själv helt anpassad för mig och min lilla lägenhet, är lite som en koja här uppe. Här kan ingen hitta mig. Det är en bit ner, tänk om jag får för mig att rulla jätte mycket i sömnen och helt plötsligt trilla ner. Aj det lär göra ont. En till sak jag låg och tänkte på nyss var Walter, hur i hela friden ska han kunna komma upp, jag vet ju att han inte kan sova utan mig. Jag låg och tänkte om man kanske skulle börja använda min cykelkorg som egentligen är till cykeln men cykeln används ju inte så då kunde jag ju ha cykelkorgen till annat, som till exempel hissa upp katten i. Men det kan jag sluta tänka på, för Walter är snäppet smidigare än mig och kommer både upp och ner från sängen utan problem. Själv vet jag inte riktigt hur jag ska komma ner. Mobilen ligger här uppe med mig ifall jag nu skulle behöva ringa brandkåren eller en snygg kille som måste hjälpa mig ner härifrån. Om det nu, mot all förmodan skulle vara så att jag inte svarar på mobilen imorgon, så skynda er hit antingen har jag ramlat ner och slagit i huvudet jätte hårt eller så har mobilen dött och jag sitter fast här uppe kissnödig och kaffesugen.

Imorgon är jag ledig, vad ska man hitta på för skoj då? Lilla rastlösa Amanda vill ut på äventyr, men vad för äventyr ska jag ut på? Är det soligt imorgon måste man ju sitta ute och glassa någonstans men är det så att det regna så får man ju sitta inte och ha det bra i stället. Jaja jag kommer säkert på något bra att hitta på.


Visst ser det mysigt ut?

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0