Mitt hjärtas muskel går itu, en pil som tränger ända in jag tror jag går sönder nu.

Hej, förlåt för att jag inte har vart här på länge, men har haft fullt upp helt enkelt. Idag har jag vart ledig, Annelie kom hem till mig med frukost i morse, eller ja i förmiddags. Frukosten bestod av en glass och kaffe. Vi satt här ett tag och pratade och bara hade det bra. Efter att Annelie gått så hoppade jag in i duschen gjorde mig i ordning och drog ut för att möta Andreas, vi gick till Harrys och kollade fotboll (djurgården-blåvit) och åt god mat. Elin frågade oss om vi inte tröttnar på Harrys när vi båda jobbar där och är där på fritiden, men vem kan tröttna på god mat och gott sällskap.?
Nu ligger jag här i soffan med värdens bästa och finaste kille tyvärr kan man inte pussas med honom och han killar mig inte i håret han säger inte att jag är fin och inte heller att han älskar mig, men å andra sidan klagar han inte på att jag är slarvig, sur och grinig när jag är hungrig, att jag sover alldeles för länge på dagen och vilken dålig film jag valt att vi ska kolla på. Han är precis som mig en rastlös liten rackare men älskar ändå att mysa. Nu kollar han på mig och tycker att jag ska sluta skriva, sätta på en film och killa honom i nacken.


Walter killen som aldrig sviker<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0