Jag ska lyfta hennes fötter dom ska flyttas tills hon går, den ena efter den andra tills hon trampat upp ett spår. Jag ska gå i hennes skugga, och om hon faller finns jag där, sen ska jag lyfta hennes händer och säga där ser du själv hur stark du är

Det är inte ofta det händer, men idag så hände det!! Jag vill ha en bebis!! Min syster passade de små godbitarna Siri och Malte två små underbara varelser på 3år. Jag dog lite när de kom in på fiket i sina små små overroler och deras bruna ögon och snoriga små röda näsor. Jag vill ha en bebis, en egen liten prins eller prinsessa som jag kan pussa, krama och snosa på. Har frågat min mamma om inte hon hade kunnat tänka sig att ge min en lillasyster, det hade ju nästan vart samma sak fast skillnaden är att jag hade kunnat ta henne lite när jag själv hade lust. Men mamma säger att hon är klar med barnafödandet och att fyra ungar får räcka, jahopp vad gör man nu då? Nä men jag får helt enkelt vänta, jag har ju Walter han får duga så länge, men han är ju snart två år och han vill nog gärma ha en lillebror kanske får det bli en liten kattbebis så att Walter inte känner sig för ensam.

                                                                                                                                                       /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0