Hipp hipp hurra!!!!

Idag är det ingen vanlig dag det ska ni veta, det är söndag Harrys har stängt och jag ska hitta på annat än att ligga hemma i min soffa hela dagen. 14.10 går tåget som kommer styra oss till Göteborg, värdens bästa Andreas fyller år idag och det ska vi fira med dunder och brak, det ska åka karuseller, spelas fem-kamp och vi ska nog se till att bli lite fulla också. Det kommer bli en kanon dag idag.

Annars har det inte hänt så mycket det senaste, jag har jobbat som vanligt. När folk ser mig på jobbet kollar de på mig och frågar - Är du aldrig ledig? näää det är jag inte säger jag bittert. Fast egentligen ljuger jag, jag är ledig varje dag fram till kl 15 ibland 17 men då jobbar ju ni så ni märker ju inte det, så det så..

Vi hörs imorgon, nu har jag torkat färdigt och det är dags att göra sig snygg för Göteborg.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0