Jag är nog inte det du drömmer om, men jag är det du ser...

-Tack för igår, hörde jag någon skrika när jag gick som en zoombie på jobbet och skulle öppna. Jag vände mig om och fick se min chef Simon stå och vinka. -Tack för erbjudandet, skrek han, Tyvärr var jag ju tvungen att tacka nej eftersom jag är gift. Vad fasen har jag sagt nu undrade jag, jag kollade på honom gav honom ett leende och sa. -Det var för synd det.

Kl 14.10 satt vi på tåget på väg till Göteborg, folk hade med sig både öl, en gammal bag in box påse och ouzo. Jaha blir det en sån här personalfest tänkte jag. På tåget ner drack jag både öl och nån shot, sedan gick vi till O´learys och tog ett glas vin, med tanke på att jag inte hade ätit någon frukost så kände jag av detta nästan direkt. Vi tog pendeltåget till Harrys i Kungsbacka där vi skulle träffa fler anställda från både kungsbacka och Stenungund. God mat och fri bar stod det på schemat, sista kvarten innan vi skulle tillbaka till Göteborg var det någon som gick runt med shotbricka, 6a efter 6a rann ner i min strupe. På tåget satt vi och pratade om vad det kommer hända för intriger idag, vem kommer hångla med vem? Vi drog och Bowla, jag fick en kille efter så jag rymde från mitt lag till ett annat, vi drack champagne och jag var glad, jag sa till Andreas att vi skulle ta 04.40 bussen hem och det var inget att snacka om, vi skulle festa hela natten.

Poff sa det, så satt vi på bussen, jag och 5 till. Vi åkte hem 23.40? Men inte skulle kvällen vara slut för det, jag skulle ju ha efterfest och alla var välkomna, vi ringde dom som var kvar i Göteborg och sa att dom skulle komma till mig. Poff sa det igen så låg jag själv i min lägenhet, ingen efterfest blev det. Men det var jag himla tacksam för igår.

Tåget

O´learys

Söta Sofia.

Jag på O´learys

Det är gott med vatten? Utmärkt som plunta.


Jag och Foppa                                            Jag och Louise


Zandra, Jag och Filip.


Skål.

Jag och Chefen!!!

Jag och McFie på bussen hem.


/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0