Bara lite!!!

Varje gång jag ska göra något så säger jag "lite" efter en mening. -Jag ska bara duscha lite. -Jag ska bara kissa lite. -jag ska bara äta lite. Osv. Det är något form av ticks jag jag har, och så här brukar det låta när jag och Annelie sitter och umgås. jag säger -Jag går bara och kissar lite, eftersom jag inte tänker på vad jag säger påpekar Annelie -Bara lite då!
Det är ju inte bara med Annelie tickset kommer fram det är ju med andra också bara det att dom inte tänker på det. Men det har Annelie lagt märke till och hon har i sin tur berättat det för andra som nu också tänker på det.

Jag har också märkt att det smittat av sig. Jag och mamma på chatten häromdagen.

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0