Öppna din himmel på glänt låt mig dö en stund tillsammans med dig ett paradis!

Jag ser mig i spegeln med ögon röda av gråt. För exakt tre år sedan tog vi studenten, hela veckan pratajde vi och sjöng till Bag in the box, vi var så glada för att vi skulle ta studenten, i tre år gick vi i samma klass och vi hade så otroligt roligt ihop. Vi ställde upp för varandra och vi dela med oss av allt. Jag kom ihåg champagnefrukosten vi skulle mötas men du dök aldrig upp, jag var så orolig att du skulle missa hela vår studentdag. Jag ringde och ringde och det tog ett tag innan du svarade, du hade försovit dig men du var på väg. Väl i skolan när vi hade druckit upp det vi hade smugglat in, gick vi till vår klassföreståndare och sa att vi var tvungen att hämta min kamera och att vi kommer snart. Kameran hade jag i min väska men vi två var törstiga och gick till Cheers för att ta ett par öl innan vi skulle äta middag i skolan. Vi skrattade blev fulla och hade så jävla roligt. Jag tänker ofta tillbaka på skoltiden på studenten och på hur skoj vi hade det. Vi har pratat efteråt och sagt till varandra att vi verkligen måste ses men båda har haft fullt upp och nu hann vi inte uppleva våra gamla minnen ihop. Lilla goa Karro som alltid var glad, jag har så svårt att förstå att detta är sant. <3



/Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0