I wanna be drunk when I wake up, on the right side of the wrong bed. And every excuse I made up, tell you the truth I hate, What didn't kill me, it never made me stronger at all.

God morgon, eller god natt?! För mig är det i alla fall god natt som gäller, jag har nyss kommit hem från jobbet, och jag tror att många där ute kanske sitter på någon efterfest, någon har nyss kommit hem precis som jag och somliga har sovit ett tag och ska snart gå upp. Jag ska ju faktiskt också snart upp igen, jösses vad jag jobbar. Det blev sent igår och idag, och imorgon/idag ska jag börja tidigt. Det har vart väldigt skoj idag i alla fall. Det var fullt ös när jag var inte i serveringen men efter att jag tagit på mig min Sliver skjorta, de röda hängslena och den röda flugan och ställde mig uppe i baren så blev det lugnt. Folk kommer gärna till oss och äter, men när det bjuds på dans och musik nä då väljer folk att gå hem istället. Jag och min kollega fick roa oss på annat sätt, som t.ex kasta is på fulla gubbar, eller aa hm ja vad mer, nä det var väl det vi gjorde. Han gick vid 01.00 och jag fick stå själv uppe i baren, det var rätt så lagom när man bara var en så jag klarade mig fint. Jag blev utsedd till värdens grymmaste bartender då jag blandade en kanon drink annars hände det inte så mycket.

image description

Antagligen var jag lite ledsen i ögat idag och log inte alls lika mycket som
jag brukar göra, Andreas målade en smile på min handled så att jag
skulle bli påmind om att le.

image description
Jag fick ett uppmuntrande sms av en trevlig kille.

image description
och ett mindre gulligt sms av samma trevliga kille som inte alls blev så
trevlig i mina ögon längre.

image description
Kristina hittade sig ett ragg 03.30 precis innan vi skulle gå hem
det var det enda som fanns kvar så jag fick traska hem själv.


/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0