Cover up with make up in the mirror, tell yourself it's never gonna happen again.

Vill bara tack alla som är så otroligt snälla och ställer upp, jag vill tacka hela min familj, mina vänner alla på Harrys och även alla jag inte känner som verklgen bryr sig. Det som har hänt är tufft och jag känner att den lilla glada goa Amanda har försvunit för ett tag. Men hon hoppas på att hitta tillbaka en vacker dag.
Imorgon börjar jag jobba igen det ska bli gott, för att sitta hemma och bara spänna sig för varje sak man hör i lägenheten är inte längre nyttigt för mig.




Kommentarer
Postat av: F

Vad har hänt? :-(

2012-07-13 @ 00:06:12
Postat av: Svar till F

Hej, vem är det som undrar?

2012-07-14 @ 01:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0